מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

מנעולן באור עקיבא

מחפשים מנעולן באור עקיבא בעל ידע נרחב ומקצועיות, אשר מציע שירות מהיר? הגעתם אל המקום הנכון. אצלנו תמצאו מנעולנים מצוינים המספקים שירות באור עקיבא ובסביבתה הקרובה והכל במחירים זולים ומשתלמים למדי.

מנעולן באור עקיבא לפריצת דלת מכל סוג

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא האם המנעולן ידע לפרוץ את הדלת הספציפית שיש אצלכם בבית. התשובה היא שכל מנעולן באור עקיבא אשר מכבד את עצמו, יחזיק בציוד המתאים לפריצה של כל דלת באשר היא וזה כלל לא משנה אם מדובר בפריצה של דלת פנימית או דלת חיצונית (בכניסה לבית) מסוג רב בריח או פלדלת.

 

מנעולן באור עקיבא

כך תבחרו פורץ דלתות ומנעולים באור עקיבא:

הנה מספר טיפים מצוינים שיעזרו לכם לבחור פורץ דלתות באור עקיבא או מנעולן שיספק פריצה של המנעול התקול והחלפתו בחדש:

  • אמינות: בקשו לראות תעודת יושר מטעם משטרת ישראל, כך תדעו שמדובר בגורם אמין ללא עבר פלילי.
     
  • המלצות: לאחר ששוחחתם עם המנעולן, חפשו את שמו ברחבי האינטרנט ונסו לאתר המלצות של לקוחות קודמים. ככל שתמצאו יותר המלצות וביקורות חיוביות על השירות שהוא מציע, כך תוכלו לדעת שאתם בידיים טובות.
     
  • זמינות גבוהה: אחד הפרמטרים הכי חשובים בעת הזמנה של מנעולן באור עקיבא הוא הזמינות שלו. אתם זקוקים לעבודה כאן ועכשיו וברוב המצבים לא תוכלו לחכות זמן רב ולכן חשוב לבחון את זמני ההגעה והזמינות של המנעולן. למזלכם פורטל ווילוק עובד עם הרבה מנעולנים בצפון בכלל ובאור עקיבא בפרט כך שאין בעיה למצוא מנעולן שיגיע במהירות.
     
  • מחיר נוח: אין ספק, המחיר של השירות הוא פקטור מרכזי וכדאי מאוד לברר עלויות כבר בשיחת הטלפון המקדימה עם המנעולן. עשו זאת לאחר שהבנתם מה הם טווחי המחירים לכל עבודה ועבודה על ידי ביקור במחירון המנעולנים.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

הזמינו מנעולנים באור עקיבא להתקנת מנעול כספת

אחת העבודות הנפוצות יחסית בתחום המנעולנות היא התקנה של מנעול כספת. זהו למעשה מנעול בחלקה העליון של הדלת אשר מתקינים במטרה לייצר קושי נוסף לפורץ ולספק הגנה טובה יותר בפני ניסיונות פריצה. ברוב הפעמים, העלות של התקנת מנעול כספת נעה בין 450 ש"ח ל-650 ש"ח כאשר סוג המנעול עצמו, משפיע על המחיר. אם תשאלו מנעולנים באור עקיבא באיזה מנעול כספת כדאי לבחור, הם יגידו לכם ככל הנראה לבחור במנעול מתוצרת איטלקית, אשר נחשב לאיכותי מאוד וקשה לפריצה. 

 

מחיר התקנת מנעול כספת בממוצע

מחיר התקנת מנעול כספת בממוצע: 550 ₪

טווח מחיר גבוה 650 ₪

טווח מחיר נמוך 450 ₪

שירותי תיקון וכיוון דלתות ע"י מנעולן מוסמך

לעיתים, דלת אשר מותקנת על מספר צירים, זקוקה אחת לתקופה של כמה שנים לכיוון בשל העומסים והשימוש שמתבצע כמדי יום. לכן ניתן להזמין שירותי תיקון של דלתות הכוללים בין היתר שימון של הצירים והמנגנונים השונים, כולל בדיקת תקינות למנגנון הנעילה של הדלת, במטרה למנוע תקלות בהמשך. השירות מוצע גם בעבור דלתות כניסה לבית וגם בעבור דלתות פנים לרבות תיקון של דלתות זכוכית שיוצאות מאיזון לעיתים קרובות.