מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

מנעולן בבאר שבע

בצעו השוואת מחירים בין מנעולנים ברחבי העיר באר שבע ותוכלו לקבל עוד היום מספר הצעות שונות לכל סוגי העבודות. ניתן למצוא בעזרתנו מנעולן אמין, מקצועי ובמחיר זול לפריצת דלתות ומנעולים מכל סוג, גודל ודגם.

כמה עולה להזמין מנעולן בבאר שבע?

לא פעם, נשאלת השאלה כמה יעלה להזמין שירותי מנעולנות ברחבי העיר באר שבע. על אף שלכל עבודה ישנו תמחור שונה, אפשר להגיד שטווח העלויות לביקור סטנדרטי נע בין 200 ל-300 ש"ח בעבור עבודות פשוטות יחסית כמו פריצת דלת פנימית בבית או התקנת צילינדר בדלת מעץ.

 

יש לשים לב כי מחיר מנעולן בבאר שבע עשוי להשתנות בין המנעולנים ולמעשה כל מנעולן רשאי לתמחר את עבודתו כפי שהוא מוצא לנכון. בנוסף, כל מקרה לגופו וישנם מצבים שבהם העבודה מורכבת יותר והמחירים עשויים להתייקר בכמה מאות שקלים. לכן, לפני הזמנת מנעולן בבאר שבע וודאו את מחיר העבודה ובמידה וניתן, שלחו גם תמונות ואפילו וידאו קצר של הדלת, הכספת או המנעול התקול.


מחיר ממוצע לביקור מנעולן בבאר שבע

מחיר ממוצע לביקור מנעולן בבאר שבע: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

מחירון להזמנת מנעולנים בבאר שבע

גלו את המחירים בתחום באמצעות המחירון הבא:

מחירון לעבודות מנעולנים בבאר שבע

כמה עולה לפרוץ מנעול פבלוק?

קראו עוד על פריצת מנעול פבלוק.


150 - 350 ש"ח
כמה עולה לפרוץ דלת מעץ?

מתייחס לפריצת דלת עץ פשוטה.


200 - 400 ש"ח
החלפת מנעול רב בריח

מחיר מדויק נקבע לפי סוג הדלת והמנעול הספציפי.


500 - 900 ש"ח
עלות לפריצת דלת ממ"ד בבית

פריצה שאינה כוללת את החלפת המנעול


200 - 300 ש"ח
מחיר לתיקון דלת כניסה ראשית

כולל החלפה של הצילינדר.


300 - 450 ש"ח
כיוון צירים בדלת רב בריח

כיוון של דלת כניסה.


200 - 300 ש"ח
פריצת כספת ביתית

מתייחס לכספת ביתית קטנה.


200 - 350 ש"ח
כמה יעלה לפרוץ דלת שנטרקה?

גלו איך פורצים דלת טרוקה.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

מה בודקים לפני שמזמינים פורץ מנעולים בבאר שבע?

אחד הדברים הכי חשובים שיש לבדוק לפני שמזמינים פורץ מנעולים בבאר שבע הוא התעודה/אישור ממשטרת ישראל. לא כל אחד יכול לבצע פריצת מנעולים ולמעשה נדרש לקבל אישור מיוחד ממשטרת ישראל אשר מעיד שאין לאותו אדם רקע ועבר פלילי. בנוסף, כדאי לנסות לחפש המלצות על בעל המקצוע בכל רחבי הרשת ולראות אם הפידבקים עליו הם חיוביים או שליליים.

 

מנעולן בבאר שבע

מציאת מנעולן בבאר שבע לפריצת דלתות

אחת הפעולות הנפוצות בתחום המנעולנות היא פעולה של פריצת דלתות. יש סיבות מגוונות לכך שדלת לא נפתחת, החל מידית דלת תקולה ועד למצבים שבהם המנעול פשוט תקוע ולא מאפשר את פתיחת הדלת.

 

הטיפול בדלת סגורה משתנה בהתאם לסוג הדלת ואפשר להגיד שישנם מצבים רבים שבהם נדרש לנתק את הדלת מהצירים או לפרק את המנגנון של המנעול. לכן, מדובר בעבודה אשר מתאימה למנעולן אמין ומוסמך בבאר שבע שכבר ביצע מספר עבודות כאלה בעבר ומחזיק בציוד המתאים לביצוע המלאכה.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

שירותי פריצת מנעולים בבאר שבע גם לעסקים

פרט לעבודות אשר מתבצעות בבתים פרטיים ובדירות ברחבי העיר באר שבע, אנו מסייעים במציאת מנעולנים גם לבתי עסק מכל סוג החל ממשרדים ועד למסעדות, בתי קפה ומפעלים. אם אחת מדלתות המשרד נתקעה, אם אתם זקוקים לכיוון של דלת שיצאה מאיזון או החלפה של מנעולים שאינם מגיבים - אל תהססו ליצור איתנו קשר עוד היום ואנו נדאג לכך שתקבלו מענה מהיר ומקצועי.

 

מנעולן מומלץ בבאר שבע

כך פורץ מנעולים בבאר שבע מבצע את עבודתו

ישנן טכניקות שונות אשר משמשות לפריצת מנעולים. הטכניקה הראשונה שבה ישתמש פורץ מנעולים בבאר שבע היא "דגדוג" ובטכניקה זו מדגדגים את המנעול באמצעות כלים מיוחדים וכך המנעול נפתח. שיטה זו שקטה ולא גורמת לנזקים למנעול. טכניקה נוספת שבה ישתמש הפורץ היא שיטת הקידוח ובה קודחים בצילינדר בשביל לפרוץ את המנעול.

טיפים למציאת מנעולן מומלץ בבאר שבע

ריכזנו לכם מספר טיפים להזמנת מנעולן מומלץ בבאר שבע והסביבה:

  • בדקו לפחות שלוש הצעות מחיר שונות והשוו בין המחירים.
  • קראו ביקורות, המלצות וחוות דעת על בעל המקצוע לפני הזמנתו.
  • הקפידו לראות אם המנעולן זמין לכם באופן מיידי.
  • לפני הזמנת המנעולן, כדאי לבדוק שיש לו תעודת יושר מטעם משטרת ישראל.

החלפת צילינדר בבאר שבע - מתי זה נדרש?

את החלפת הצילינדר נצטרך להזמין כאשר המפתח לא מסתובב או לא נכנס בצורה חלקה בעת פתיחה וסגירה של הדלת. בנוסף, אם המפתח נשבר בתוך הצילינדר, לא יהיה מנוס ככל הנראה מהזמנת השירות של החלפת צילינדר על ידי מנעולן בבאר שבע.

החלפת מנעולים בבאר שבע מכל סוג

ישנם סוגים שונים של מנעולים: מנעולי תלייה, צילינדר, מנעולים חבויים או ביומטרים וגם מנעולים דיגיטליים. ניתן להזמין דרך האתר שלנו מנעולן להחלפת מנעולים בבאר שבע לכל עבודה בתחום וקיימת האפשרות גם להיעזר בשירותיו של המנעולן לרכישת המנעול החדש.

תוך כמה זמן פורץ דלתות בבאר שבע יפרוץ דלת?

משך הזמן הממוצע לפריצת דלת נע בין 15 דקות ל-45 דקות כתלות במקצועיותו ומיומנותו של המנעולן וגם בהתחשב בסוג הדלת והמנעול.

 

זמן ממוצע לביצוע העבודה:
 30 דקות
45 דקות משך זמן 15 דקות

פורץ כספות בבאר שבע לפריצה ללא נזק

רבים פוחדים כיום מגרימת נזקים לכספת בעת פריצתה אך האמת היא שניתן לפרוץ כספות גם ללא הרס. נתחיל מכך שאם פורצים כספת דיגיטלית לא יגרם לה נזק בכלל ולעומת זאת במקרים בהם תזמינו מנעולן בבאר שבע לפריצת כספת מכאנית, יהיה ניתן לפרוץ אותה בפריצה שקטה.

תיקון דלתות ע"י מנעולן בבאר שבע

מעוניינים לתקן את הדלת? הנה מספר סוגים של דלתות שבעבורן תוכלו להזמין שירותי תיקון:

  • תיקון דלתות פנים: השירות כולל כיוון של דלתות שיצאו מאיזון, החלפה של צילינדרים או מנעולים, תיקון של ידיות הדלת וכדומה.
     
  • תיקון דלתות מזכוכית: העלות לתיקון דלתות מזכוכית נעה בין 200 ל-600 ש"ח בממוצע והשירות כולל את כל שאר התיקונים שעליהם דיברנו וגם החלפת צירים, גלגלים ומשאבות ריצפה.
     
  • תיקון של דלתות כניסה לבניין: השירות כולל החלפת מנעולים וצילינדרים, תיקון של הידית, כיוון של הדלת ובמקרים מסוימים גם את החלפת הדלת הקיימת בחדשה.
     
  • תיקון דלתות הזזה: החלפת מנגנונים ישנים, צירים וגלגלים בדלתות הזזה בכל גודל ושל כל היצרנים. ניתן גם לקבל סיוע בבחירת הדלת החדשה.

מנעולנים בבאר שבע

משווים בין מנעולנים בבאר שבע בקלות

אצלנו בפורטל ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות מהמנעולנים הטובים והמומלצים ביותר המספקים שירות ברחבי העיר באר שבע. למעשה, השירות שלנו חוסך לכם לא מעט כסף וכמובן שעוזר גם לסיים את תהליך החיפוש בצורה מהירה הרבה יותר.

 

במקום לבדוק בכל רחבי הרשת אחר מנעולנים בבאר שבע, אנו כבר ביצענו את רוב העבודה בשבילכם וערכנו סינון לבעלי המקצוע במטרה להשאיר את הטובים ביותר. צרו איתנו קשר עוד היום והתחילו לקבל הצעות מחיר לכל עבודה ועבודה.

שאלות על מנעולן בבאר שבע והסביבה

להלן מספר שאלות שחזרו על עצמן לא מעט בקרב גולשי האתר אודות עבודתו של מנעולן בבאר שבע והסביבה.

כיצד ניתן למצוא מנעולן בבאר שבע במחיר זול?

בשביל לחסוך בעלויות ולמצוא שירות במחירים זולים, כדאי להשוות בין מספר בעלי מקצוע אך גם להכיר את המחירים השונים של כל עבודה ועבודה בשביל לקבל מושג על העלויות. פירוט על מחירי העבודות תוכלו למצוא בתוך מחירון המנעולנים באתר שלנו.


האם סוג הדלת משפיע על מחיר העבודה?

בהחלט. זאת גם הסיבה שמנעולן מקצועי בבאר שבע ישאל אתכם כבר בהתחלה מה סוג הדלת שיש ברשותכם. לכל פריצת דלת או פריצה של מנעול יש תמחור שונה מאחר ומשך העבודה משתנה בשל מורכבותה.


איך אדע אם אתם מגיעים גם לאזור שלי?

אנו עובדים עם מספר רב של מנעולנים ומגיעים לכל השכונות והאיזורים ברחבי העיר באר שבע וגם לאזורים נוספים וסמוכים.


כיצד יודעים שהמנעול שמחליפים לי באמת חדש?

בקשו מהמנעולן לבצע פתיחה של אריזת המנעול מולכם בשביל שתוכלו לראות שמדובר באריזה סגורה שלא נפתחה קודם לכן.