מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

מנעולן בקרית גת

מחפשים שירותי פריצת מנעולים בדירות ובתים, כולל החלפה של המנעול? צרו איתנו קשר עוד היום ותוכלו להזמין מנעולן בקרית גת לעבודה מהירה ומקצועית.

מזמינים פורץ מנעולים בקרית גת - אמין ומקצועי

אין ספק שלהיתקע מחוץ לבית זו סיטואציה מאוד לא נעימה ואפילו מעט מלחיצה. אם אתם זקוקים לעזרתו של פורץ מנעולים בקרית גת, אנחנו כאן בשביל לסייע לכם במציאת מנעולן אמין בעל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל וגם כמובן בעל ידע, ניסיון ומקצועיות. לרוב עבודה של פריצת דלתות לוקחת בין 10 דקות לחצי שעה, תלי בסוג המנעול שקיים בדלת שלכם.

 

מנעולן בקרית גת

כמה עולה להזמין מנעולן בקרית גת?

אחת השאלות הנפוצות היא באשר לעלות הביקור של מנעולן המגיע להעניק לנו שירות. כמה בדיוק עולה להזמין מנעולן בקרית גת? והאם המחיר לכל העבודות הוא זהה? להלן מספר דוגמאות למחירים ועלויות של העבודות השונות.

 

אם לא מצאתם מידע על עלות העבודה שברצונכם להזמין, תמיד תוכלו להסתכל במחירון המלא ולבדוק האם יש מידע על טווח המחירים של העבודה הנדרשת. נדגיש כי כל המחירים המוצגים באתר נלקחו מהצעות אמיתיות אך לעיתים העלות עשויה להשתנות בעקבות שיקולים מקצועיים כמו מורכבות העבודה, עלות המנעול החדש ומועד העבודה.

מחירון עבודות מנעולנות בקרית גת

כמה תעלה החלפה של מנעול בדלת הכניסה?

מתייחס למנעול פלדלת או רב בריח.


300 - 500 ש"ח
עלות פריצת כספת ביתית

מתייחס לכספת סטנדרטית שאינה שקועה בתוך הקיר.


200 - 400 ש"ח
התקנה של צילינדר בדלת מעץ

מתייחס לדלתות פנים בחדרי הבית, המחיר כולל את הצילינדר.


200 - 400 ש"ח
עלות פריצת דלת פלדלת

עבודה + עלות הצילינדר.


350 - 650 ש"ח
מחיר התקנה של מנעול עליון

מכונה גם "מנעול כספת"


400 - 600 ש"ח

הדפס מחירון

איך יודעים אם המנעול שמתקינים באמת חדש?

כאשר אתם מחליפים מנעולים, חשוב לבקש כבר בשיחת הטלפון הראשונה עם המנעולן, שיגיע עם מנעול או צילינדר סגור הרמטית בתוך אריזתו המקורית. זאת בקשה לגיטימית ונפוצה ומומלץ לא להתבייש ולדרוש כי האריזה תיפתח לידכם בשביל שתוכלו לראות שהיא אכן סגורה והמנעול חדש.

השוואת מחירים בין מנעולנים בקרית גת

אחת הדרכים הטובות ביותר לחסוך כסף בכל הקשור להזמנת שירותי מנעולנות היא לבדוק מספר אופציות שונות ולקבל הצעות מחיר מכמה מנעולנים בקרית גת ובסביבתה הקרובה. דרכנו זה אפשרי וניתן לעשות זה באופן קל ונוח: אתם משאירים פרטים בטופס המופיע כאן למטה, ואנו דואגים לכך שתקבלו עד שלוש הצעות (לא יותר מ-3) ממנעולנים המספקים את השירות. כך תוכלו להשוות מחירים בתוך כמה רגעים ולקבל החלטה מהירה ומושכלת, שתחסוך עלויות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

הזמינו עוד היום מנעולן בקרית גת והסביבה

אחד הדברים שחשוב לדעת בנוגע לעבודתו של המנעולן היא שהוא מגיע לבצע את הפעולה עם כל הציוד הדרוש ולמעשה אינכם צריכים לספק לו כלי עבודה או כל ציוד באשר הוא. המנעולן מגיע עם מברגות, סט מיוחד לשליפה של מפתחות שבורים וסטים סגורים של מנעולים. צרו איתנו קשר עוד היום והזמינו מנעולן בקרית גת והסביבה שמספק שירותים בכל רחבי העיר, כולל בחנויות, מסעדות, בתי עסק ומשרדים.