מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

החלפת מנעול רב בריח

כמה עולה להחליף מנעול רב בריח? איך מחליפים את המנעול ובאילו מקרים נזדקק להחלפה? הנה כל המידע שחשוב לדעת לפני הזמנת מנעולן מקצועי לביצוע ההחלפה.

החלפת מנעול רב בריח - מתי זה נדרש?

אחד היתרונות של מנעול הרב בריח הוא הסגירה החזקה וההרמטית שלו שמקשה על הפריצה ומונעת שחיקה. לעומת זאת לפעמים היתרון הזה בעוכריו, כי זה אומר שגם אם יש בעיה נקודתית לפעמים צריך להחליף את המנעול כולו. איך תדעו מתי יש צורך בהחלפת נעול רב בריח?

  • בלאי של המנעול: ייתכן שהדלת ישנה מאוד והמנעול צובר חלודה שגורמת לתקלות שונות. אם מנעול רב בריח נתקע, אין מנוס מפירוק הידיות והרכיבים השונים לצורך איתור התקלה.
     
  • לשונית דלת תקועה: אם לאחרונה הדלת לא נפתחת בצורה חלקה, הלשונית היא החשודה הראשונה. למנגנונים של מנעול, כמו להרבה מאיתנו, יש קושי עם חילופי עונות. אם במקרה שלנו זה לרוב מסתכם בהתעטשויות או קינוחי אף, במקרה של מנגנון מנעול יש התכווצות (בחורף) והתנפחות (בקיץ) מה שמקשה עליה להיפתח כמו שצריך. לפני שאתם קוראים למנעולן נסו לשמן את הדלת ולראות אם זה עוזר. לא עזר? אין מנוס מלקרוא למנעולן לצורך החלפת מנעול רב בריח.
     
  • הידית של הדלת נפלה: צריך להפריד את המקרה הזה ל- 2. אפשרות אחת היא שאתם מנסים לפתוח את הדלת והידית יוצאת מהמקום ונשארת אצלכם ביד. במקרה הזה אין צורך להחליף את המנעול כולו, ותוכלו להסתפק בחיזוק של הידית עם מפתח אלן או בהחלפה של הידית בלבד. מקרה שני הוא כשהידית נפולה ונשארת למטה. במקרה הזה החלפת מנעול רב בריח היא הפתרון שלכם.
     
  • המפתח לא מסתובב: מנסים לפתוח והמפתח לא מסתובב בדלת שלכם? כמו בשתי הבעיות הקודמות גם פה נצטרך לחלק את הבעיה ל-2 מקרים. המקרה הראשון הוא שהמפתח מסתובב רק בצד אחד (בפנים או בחוץ, לא ימינה או שמאלה) ולא בצד השני, ובמקרה הזה תוכלו להסתפק בהחלפת הצילינדר. לעומת זאת אם המפתח לא מסתובב בשני הצדדים המנעול הוא האשם.

 

מה התקלה? מה לעשות?
לשונית תקועה החלפת מנעול
ידית נפלה חיזוק הברגה או החלפת מנעול
מפתח לא מסתובב החלפת מנעול או החלפת צילנדר

החלפת מנעול רב בריח ע"י מנעולן מומלץ

מנעול רב בריח נחשב לאחד מהמנעולים הנפוצים בישראל. המנגנון המורכב שלו, מקשה על פריצת הדלת והופך את עבודתו של פורץ למורכבת מאוד. החלפת מנעול רב בריח מצריכה ידע וניסיון ולא כל מנעולן יודע לבצע את העבודה הזאת. אצלנו בפורטל WeLock, תוכלו לקבל מענה בעבור החלפת המנעול ולקבל שירות מקצועי ומהיר ממנעולן מומלץ ומנוסה שגם ישמור על הדלת שלכם בעת העבודה ולא יגרום לה לנזקים.

 

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

מחיר החלפת מנעול לדלת רב בריח

לא בטוחים כמה עולה החלפת מנעול רב בריח? עלות החלפת מנעול רב בריח נעה ברוב המקרים בין 500 ש"ח ל-900 ש"ח. המחיר עשוי להיות גם גבוה יותר במידה ומדובר בהחלפת מנעול בעבור דלת מדגם מסוים כמו למשל שיריונית חסם אשר נחשבת לדלת עמידה וחזקה ולכן גם המנעול בה מסיבי ופעולת התיקון יקרה יותר ולרוב תעלה יותר מ- 1,000 ש"ח.

 

מחיר החלפת מנעול רב בריח

מחיר החלפת מנעול רב בריח: 700 ₪

טווח מחיר גבוה 900 ₪

טווח מחיר נמוך 500 ₪

מנעול רב בריח או צילינדר? מה ההבדל?

מנעול וצילינדר הם שני מושגים שמשתמשים בהם הרבה, והם בהחלט מבלבלים לפעמים, לכם ווילוק כאן כדי לעשות לכם סדר. קודם כל מה זה מנעול רב בריח ואיך הוא עובד? מנעול סטנדרטי מכיל 4 זרועות (בריחים) קדמיות שנכנסות לפתח במשקוף הדלת ובכך הדלת ננעלת. למנעול רב בריח יש 3 בריחים נוספים שיוצאים לחלק העליון, הנגדי והתחתון של הדלת, ומכאן שמו "רב בריח". ההוספה של הבריחים האלו במקומת שונים הופכים את המנעול להרבה יותר בטוח וקשה לפריצה.

 

זו הזדמנות טובה לציין סוג המנעול הזה מתאים רק לדלתות פלדלת, ולא לאף דלת אחרת מפני שהוא מותאם אליה. גם יש לכם דלת שיריונית חסם מפלדה, אבל הוא מעט שונה במבנה שלו. לעומתו יש את הצילנדר. צילינדר הוא פשוט החלק שמסתובב ברגע שמכניסים את המפתח, והוא פועל על גלגל שיניים. הוא אחראי על הפתיחה והסגירה של הדלת.

 

מנעול רב בריח

הבנתי את ההבדל, אבל מה זה משנה?

שאלה טובה. יש לזה שני הבדלים שמשמעותיים לכם, הראשון הוא המחיר. אם אתם צריכים להחליף רק את הצילינד, המחיר יהיה משמעותית יותר נמוך מאשר החלפת מנעול רב בריח שלם. השני הוא הזיהוי של התקלה. מתי צריך להחליף מנעול רב בריח? ראו בפסקה הבאה.

איך מחליפים מנעול רב בריח לדלת?

בשביל להחליף מנעול רב בריח, נדרש תחילה להסיר את ידיות הדלת ואת הפלטות. לאחר מכן נדרש לפרק את המנגנון התקול, להוציאו מהדלת ולהחליפו במנגנון חדש. בסיום העבודה נחזיר את הידיות והפלטות למקומם ונסגור את הנעילות. חשוב לוודא בסיום כי הדלת נפתח ונסגרת גם מבחוץ וגם מבפנים ושהמנעול מסתובב מבלי להיתקע

 

>> אולי כדאי לנסות להתקין מנעול ביומטרי רב בריח במקום?

מנעול רב בריח נתקע - האם אפשר לתקן?

אלו מכם ששקלו לתקן את המנעול הקיים במקום להחליפו באחד חדש, צר לנו לספר לכם שפעולת התיקון לא כל כך מתאפשרת במנגנונים של רב בריח. מדוע? כיוון שהגוף של המנגנון סגור בצורה כזאת שלא ניתן לפתוח אותו ולבצע שינויים והחלפה של רכיבים פנימיים כמו ברגים וכדומה.

 

מנעול רב בריח

איך לשמור על המנעול הרב בריח לאורך זמן?

אחרי שהחלפת את המנעול רב בריח שלכם, עכשיו זה הזמן לראות איך לשמור עליו יותר טוב לעתיד. יש כמה דברים שתוכלו לעשות כדי לוודא שהוא יישמר לאורך זמן:

  • שימון המנגנון: פה WD40 הוא החבר הטוב ביותר שלכם, שיעזור למנעול רב הבריח שלכם להישאר חזק לאורך זמן רב. דאגו לשמן את הלשונית והצירים כל חצי שנה ותראו איך באורח פלא הוא נשאר חזק ורענן לאורך זמן רב.
     
  • היזהרו מחול: אם הלכתם לים ושמרתם את המפתח בכיס רוב הסיכויים שהוא הצטבר בחול. פתחתם איתו את הדלת אחר כך? החול נכנס למנעול ומתחיל לשבש אותו קצת. לפני שאתם מאמצאים את הריאות שלכם ונושפים חזק כדי להוציא את כל החול, נעזור לכך בכך שנגיד שאתם יכולים פשוט לשטוף את המפתח. אנחנו יודעים מה אתם חושבים "מים וברזל בסוף יוצר חלודה", ואתם בעיקרון צודקים, אבל המפתחות עשויים מפלדת אל-חלד, אז אין מה לדאוג.
     
  • נקו את הרצפה: אנחנו לא מדברים פה על כל הרצפה, למרות שתמיד כדאי שהיא תהיה נקייה. הרבה מנעולי רב בריח כולל זרוע שנכנסת לתוך חור ברצפה. מומלץ לנקות אותו ואת האזור שלכם מדי כמה חודשים (או פשוט כל פעם שאתם שוטפים את הרצפה) כדי לעזור לו לעבוד יותר טוב.

 

כל כמה זמן לשמן מנעול רב בריח?
6 חודשים
7 חודשים משך זמן 5 חודשים

מצאו מנעולן להחלפת מנעול רב בריח

פורטל ווילוק עובדת עם מנעולנים בכל רחבי הארץ. לפניכם רשימה של האזורים הנפוצים:

שאלות נפוצות על החלפת מנעול של רב בריח

המפתח מסתובב רק מצד אחד, האם נדרש להחליף את המנעול?

לא בהכרח. ככל הנראה מדובר בבעיה בצילינדר ונדרש להזמין שירות של החלפת צילינדר רב בריח.


האם ניתן לבצע החלפת מנעול רב בריח לבד?

זה בהחלט אפשרי אך מאוד לא מומלץ. למה? כי החלפה על ידי גורם לא מיומן עשויה לגרום לנזקים ותקלת כמו נפילה של הבריחים אל תוך הדלת כמו כן פגיעה בדלת עצמה.


מה משפיע על המחיר של החלפת המנעול?

סוג הדלת שברשותכם, סוג המנגנון שאותו נדרש להתקין והמחיר שלו.