מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

החלפת צילינדר רב בריח

שירותי החלפת צילינדר רב בריח במחירים זולים ומשתלמים ובפריסה ארצית. הזמינו עוד היום מנעולן מקצועי לביצוע העבודה תוך השוואת מחירים בין מספר מנעולנים שונים.

החלפת צילינדר רב בריח - השוואת מחירים

לא בטוחים כמה עולה להחליף את הצילינדר בדלת? חוששים לשלם מחיר גבוה מידי? אל דאגה, בעזרתנו תוכלו לוודא שאתם שומרים על מחיר זול והוגן בעת הזמנת העבודה. החלפת צילינדר רב בריח זו עבודה מבוקשת למדי ומנעולנים רבים מספקים כיום את השירות.

 

בשביל לשמור על מחיר נמוך ולמנוע עבודה עם מנעולנים "חאפרים", נמליץ לכם להיעזר בשירות השוואת המחירים שלנו שמאפשר לכם לקבל עד שלוש הצעות שונות ממנעולנים שעברו בדיקות מקדימות ונמצאו מתאימים ומומלצים. צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו הצעות מחיר, ללא עלות או התחייבות כלשהי כלפי המנעולן שאיתו תדברו לאורך התהליך. 

 

החלפת צילינדר רב בריח

מחיר החלפת צילינדר רב בריח

אז כמה עולה החלפת צילינדר רב בריח? בחרנו להציג את מחיר העבודה בטווח עלויות מאחר והעלות נקבעת בין היתר בהתאם לסוג הצילינדר של רב בריח וגם בשל השוני בתמחור העבודה בין מנעולן למנעולן. לחברת רב בריח יש מספר דגמים של צילינדרים ולכן גם עלות המוצר משתנה, מה שישפיע על מחיר העבודה כולה. רוב האנשים מזמינים שירות של החלפת צילינדר רב בריח ביחד עם רכישת הצילינדר עצמו על ידי המנעולן וזאת על מנת לחסוך התעסקות מיותרת וחיפושים אחר הדגם שיתאים לדלת.

 

מחיר ממוצע להחלפת מנעול רב בריח

מחיר ממוצע להחלפת מנעול רב בריח: 375 ₪

טווח מחיר גבוה 450 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

איזה ציוד דרוש לצורך התקנת צילינדר רב בריח?

לצורך ההתקנה, צריך להיעזר בציוד בסיסי כמו מברג פיליפס ומברג שטוח שמאפשרים להוציא ולנתק את ההברגות שמחזיקות את הרכיבים אך גם במפתח T ומפתח אלן לצורך פירוק של הידית ומגן הצילינדר. בפסקה הבאה תוכלו לקבל מידע על השלבים השונים בהחלפת צילינדר.

 

החלפה של צילינדר בדלת רב בריח

איך מחליפים צילינדר רב בריח?

אם בחרתם לבצע את העבודה לבד ואתם מעוניינים לדעת איך להחליף צילינדר רב בריח בכוחות עצמכם, הגעתם אל המקום הנכון. הנה מדריך להחלפת צילינדר רב בריח הכולל את השלבים המרכזיים בעבודה זהו:

  1. פירוק הידית: מפרקים באמצעות מפתח אלן את הבורג של הידית ושולפים אותה על מנת לקבל גישה לשאר החלקים.
     
  2. פירוק הפלטה: מפרקים את הפלטה שמחזיקה את הידית על ידי הוצאת הברגים מתוכה.
     
  3. שחרור מגן הצילינדר: לרוב יהיה מדובר בשני ברגים שנמצאים משני צידיו של הצילינדר, השחרור שלהם מתבצע באמצעות מפתח T.
     
  4. שחרור הבורג הצדדי: בצד הדלת, ישנו בורג נוסף שנדרש לנתק בשביל לשחרר את הצילינדר ולאפשר את הוצאתו. ניעזור במברג פיליפס לפעולה.
     
  5. הוצאת הצילינדר והחלפתו: מנתקים את הצילינדר על ידי משיכתו, מוציאים את הישן ומכניסים את הצילינדר החדש שנרכש.
     
  6. סגירה וחיבור הברגים: וודאו שהצילינדר "יושב" כמו שצריך במקומו ואפילו מומלץ לנסות לסובב את המפתח בשביל לראות ששום דבר לא נתקע. בסיום נסגור את כל החיבורים ונחזיר את מגן הצילינדר, הפלטה והידית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

שאלות נפוצות על החלפת צילינדר רב בריח

כמה מפתחות נהוג לקבל עם צילינדר רב בריח?

ברוב המקרים מקבלים 5 מפתחות ביחד עם הצילינדר עצמו. וודאו זאת מראש עם המנעולן לפני ההזמנה.


מה זה בכלל צילינדר והיכן הוא ממוקם?

צילינדר זו למעשה התעלה שאליה מכניסים את המפתח. כאשר המפתח מתאים, יהיה ניתן לסובב גלגל שיניים שפותח את שאר המנגנון. לחצו למידע נוסף על החלפת צילינדר.


האם החלפת הצילינדר מצריכה החלפה של כל המנגנון?

החלפת מנעול רב בריח היא פעולה אחרת שגם עולה הרבה יותר בשל עלות הרכיב ומורכבות העבודה. לעיתים נדרש להחליף את כל המנגנון אך במקרים רבים תספיק החלפת צילינדר ברב בריח בלבד, כל מקרה לגופו.


האם כדאי לבצע החלפת צילינדר רב בריח באופן עצמאי?

זה בהחלט ניתן וכדאי גם להיעזר במדריך שהכנו בעמוד זה. האם זה מומלץ? לא כל כך. מאחר והתקנה לא מקצועית יכולה לגרום לנזק לצילינדר החדש וגם יכולה לגרום למצב בו תשכחו להחזיר ברגים מסוימים, מה שעלול להקל על פריצות עתידיות.


מה זה צילינדר רב בריח לוקסיס?

טכנולוגיה שחברת רב בריח מיישמת בצילינדרים מסוימים שהיא מספקת. צילינדר לוקסיס משלב פיני קומבינציה בתצורות מיוחדות כמו קפיצים, כדוריות, פינים חיצוניים ועוד.