מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

פריצת מנעול רתק

איך לפרוץ מנעול רתק? וכמה יעלה להזמין מנעולן שיעשה את העבודה בעבורנו? בעמוד זה תוכלו למצוא את כל התשובות בנושא. כמו כן, ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות ממנעולנים מומלצים אשר מספקים את השירות באזורכם.

מה זה מנעול רתק?

מנעול רתק הוא למעשה מנעול תלייה חזק ואיכותי, אשר מורכב מאנקול בצורת U וגוף מנעול הבנוי משני חלקים, אשר בתוכו מצוי הצילינדר עצמו. מנעולים אלו ניתנים להתקנה וריתוך ונחשבים לדרך נהדרת למנוע נסיונות פריצה או וונדליזם לרכוש.

 

מנעול רתק

מתי נשתמש במנעולי רתק?

מנעולי רתק עשויים להתאים לנעילה של פריטים מסוגים שונים, כאשר בדרך כלל נשתמש בהם לצורך סגירה של הדברים הבאים:

  • מכולות
  • שערים
  • מחסנים
  • סורגים
  • דלתות
  • ועוד...

מה המחיר לפריצת מנעול רתק?

המחיר בעבור פריצת מנעול רתק נע בין 300 ל-500 ש"ח, כאשר הפרמטר המרכזי אשר משפיע על המחיר הוא העובי של בסיס המנעול. במידה ומדובר על מנעול בעובי 22 מ"מ, המחיר יהיה זול יותר מאשר פריצת מנעול רתק בעובי של 25 או 32 מ"מ.

 

מחיר לפריצת מנעול רתק

מחיר לפריצת מנעול רתק: 400 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 300 ₪

רוצים מידע נוסף על המחירים בתחום? בקרו במחירון פורץ מנעולים.

כמה זמן לוקח לפרוץ מנעול רתק?

ישנם מנעולי רתק שונים ולכל מנעול יש את המידות שלו. ככל שהמנעול גדול יותר, כך יהיה קשה יותר לפרוץ אותו ועל כן משך העבודה יתארך. בממוצע, נוכל להגיד כי פריצת מנעול רתק צפויה לקחת בין 30 דקות לשעה, בין היתר כתלות במיומנותו של המנעולן בעבודות של פריצת מנעולים.

 

זמן ממוצע לביצוע העבודה:
 45 דקות
30 דקות משך זמן 60 דקות

איך לפרוץ מנעול רתק?

הפריצה של מנעול רתק מורכבת יותר מאשר פריצה של מנעולים סטנדרטיים. בשביל לפרוץ מנעול רתק נדרש לעקור אותו באמצעות זרוע מיוחדת ולעיתים לא יהיה מנוס משימוש בדיסק לחיתוך ברזל. כמוכן שלפני הביצוע של פעולות אלו, נרצה לבדוק האם ניתן לתקן את המנעול ולהחליף את החלק הפנימי הנמצא בתוך גוף המנעול בין שני החבקים.

פריצת מנעול רתק והחלפתו בחדש

ניתן לקבל שירות מקיף הכולל את פריצת המנעול הקיים והחלפתו במנעול חדש. במידה ותרצו שהמנעולן ירכוש בעבורכם את המנעול החדש, חשוב שתבקשו ממנו לפתוח את הקופסה לידכם וזאת על מנת לוודא שאכן מדובר במנעול חדש ולא במנעול משומש. בנוסף, כדאי לזכור כי החלפת מנעול רתק מצריכה בדיקה של הדגם והגודל הספציפי של המנעול ועל כן כדאי לשלוח צילום של המנעול הנוכחי למנעולן לפני הגעתו.