מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

פריצת דלת ממ"ד

דלת הממ"ד תקועה? לא נפתחת? הזמינו שירות פריצת דלתות ממ"ד דרך ווילוק ובתוך כמה רגעים תוכלו לבצע השוואת מחירים בין מנעולנים מאזורכם.

השוואת מחירים לפריצת דלתות ממ"ד

מחפשים אחר פורץ דלתות לצורך פריצת דלת הממ"ד? בעזרת ווילוק תוכלו למצוא פורצי מנעולים במהירות! השאירו פרטים או חייגו ואנו נדאג שתקבלו בחזרה עד שלוש פניות, כעת תוכלו לאסוף מהם הצעות מחיר, להשוות מחירים ולקחת את הצעת המחיר הזולה ביותר. השירות בווילוק ניתן בחינם וללא התחייבות.

 

דלת ממ"ד תקועה

כמה עולה לפרוץ דלת ממ"ד?

פריצת דלת ממ"ד תעלה בין 200 - 300 ש"ח בממוצע של 250 ש"ח. במידה ותרצו גם להחליף את המנעול לאחר הפריצה השירות יעלה לכם בין 450 - 550 ש"ח עם ממוצע של 500 ש"ח. תקלות בדלת נגרמות בעיקר בגלל מנעול תקול (לשונית נתקעת), אז אם תרצו גם להימנע בעתיד ממקרים כאלו מומלץ לבצע החלפת מנגנון בדלת הממ"ד.

 

מחיר פריצת דלת ממ"ד

מחיר פריצת דלת ממ"ד: 250 ₪

טווח מחיר גבוה 300 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

דלת ממ"ד לא נפתחת - מה יכולה להיות הבעיה?

ישנם מספר סיבות לכך שדלת הממ"ד נתקעה ולא נפתחת, הנה הן:

  • ידית תקולה - ידית הממ"ד עשויה להיתקע או להתנתק מהמנגנון (כך שתנסו לפתוח והיא פשוט לא תגיב) או לחלופין תתקע ולא תצליחו לפתוח את הדלת גם עם הרבה כוח.
     
  • דלת שקעה - במקרה שהדלת שוקעת, יש לבצע איזון וכיוון לצירי הדלת, לעיתים זה יספיק ולעיתים יהיה צורך לבצע החלפה לצירי הדלת.
     
  • מנעול תקוע - התקלה השכיחה יותר, כאשר מנעול תקוע הכוונה היא שלשונית נתקעה ולמעשה הדלת לא יכולה להיפתח, במקרה זה יש לפרוץ ולהחליף את המנעול.

כיצד פורץ דלתות יפרק דלת ממ"ד סגורה?

ברוב דלתות הממ"ד אין מנעול עם מפתח (נדירות אלו שיש). לכן הפריצה היא פריצת דלת רגילה - ניתוק הצירים מהדלת ובכך הדלת למעשה משוחררת. מה הבעיה? דלת ממ"ד כבדה וניתוק שלה חייב להיעשות באופן מקצועי על ידי מנעולן מנוסה בפריצת דלתות ממ"ד אשר ידע להרים את הדלת מהצירים מבלי לגרום לה ליפול. במקרים בהם המנגנון מהווה בעיה ניתן לפרק אותו ולנטרל את נעילת הדלת.

מצאו מנעולן באזורכם לפריצת דלת ממד

פורטל ווילוק עובד עם מנעולנים בכל רחבי הארץ. לפניכם דוגמאות לאזורים הנפוצים: