מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

פריצת דלת רב בריח

אין ספק שפריצת דלת רב בריח זו עבודה שמצריכה ידע וניסיון. הזמינו מנעולן מקצועי לפריצת דלת רב בריח בבית או במשרד, תוך ביצוע פריצת מנעול רב בריח מבלי לגרום נזקים למנעול או לדלת.

פריצת דלת רב בריח פשוטה או מעוצבת

דלתות רב בריח נחשבות לפופולאריות למדי בבתים רבים בישראל, בעיקר בשל ההגנה והבטיחות שהן מספקות. הדלת עשויה לרוב מחומרים איכותיים, מה שהופך אותה לחזקה ועמידה יותר בפני פריצות, בעוד המנעול שמותקן בתוכה הוא מנעול איכותי ומתקדם שלרוב ישלב גם בריחים וצילינדר.

 

לכן, פריצת דלת רב בריח היא אינה תהליך פשוט וזה כלל לא משנה אם מדובר בדלת מדגם פשוט או בדלת פלדלת מעוצבת מדגם חדשני ואפילו דלת ממד של רב בריח. בכל מקרה בו אתם זקוקים לעבודתו של מנעולן בעבור פריצה של דלת כולל פריצת דלת ממ"ד, כדאי לבחור בגורם מוסמך ומקצועי בעל ניסיון קודם.

 

פריצת דלת רב בריח

כמה עולה לפרוץ דלת רב בריח?

למרות שכל מנעולן רשאי לתמחר את עבודתו כפי שהוא מוצא לנכון, עדיין אפשר להגיד כי ישנו טווח מחירים מסוים בעבור פעולת הפריצה. מחיר פריצת דלת רב בריח ינוע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח אך תמיד כדאי לוודא את העלות באופן מדויק יותר על ידי שליחת תמונה או וידאו קצר למנעולן במטרה לספק לו תמונה ברורה יותר על הדגם של הדלת.

מחיר ממוצע לפריצת דלת רב בריח

מחיר ממוצע לפריצת דלת רב בריח: 300 ₪

טווח מחיר גבוה 400 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

באיזה מקרים נזדקק לפריצת רב בריח?

את השירות של פריצת דלת רב בריח נזמין במצבים שבהם אנו תקועים מחוץ לבית ללא היכולת להיכנס או לחילופין כאשר נתקענו בתוך הבית או בתוך חדר מסוים והדלת לא נפתחת כמו שקורה לעיתים עם דלתות רב בריח בעלות ידית קבועה, ואז יהיה צורך בביצוע פריצת דלת טרוקה. אפשר להגיד שהסיבות הנפוצות לכך הן מקרים בהם המפתחות נאבדו או נגנבו אך גם מצבים שבהם אתם מכניסים את המפתח לתוך חור המנעול ואינכם מצליחים לסובב אותו. מצב זה יכול להתרחש כאשר המפתח מלוכלך או תקול אך גם בעקבות חול או לכלוך שהצטבר בחור המנעול ומונע כניסה חלקה של המפתח, לכן צריך לבצע פריצת מנעול רב בריח.

איך מתבצע פריצת מנעול רב בריח?

תוהים איך לפרוץ דלת רב בריח? האמת היא שבשביל לפרוץ דלת רב בריח מסוג פלדלת, שזאת למעשה דלת פלדה, צריך ברוב המקרים לבצע חיתוך של ידית הדלת במטרה להגיע אל המנעול עצמו. לאחר מכן ישתמש המנעולן בכלי עבודה מתאימים בשביל לפרק את המנעול ולהחליפו במנעול חדש ותקין. בסיום נדרש להחליף את הידית הקיימת בידית חדשה ולסגור את ההברגות והחיבורים השונים. לעומת זאת, פריצה של דלת רב בריח שאינה פלדלת, יכולה להיות פשוטה יותר וייתכן שידרש רק לפרק את המנעול מבלי לחתוך את הידית.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

מה בודקים לפני הזמנת מנעולן?

אחד הדברים החשובים ביותר שיש לבדוק בכל הזמנה של מנעולן מקצועי הוא נושא תעודת היושר. כל מנעולן מחויב להציג בפניכם תעודה אשר קיבל ממשטרת ישראל, תעודה שמוכיחה כי הוא אינו בעל רישום פלילי. בנוסף, דעו כי גם אתם נדרשים להציג מסמכים אשר מוכיחים שאתם בעלי הנכס וזאת על מנת לא ליצור מצב שאדם כלשהו מזמין שירותי פריצה לנכס שאינו שייך לו. כמו כן נמליץ לשאול את המנעולן מה כלול במחיר העבודה והאם המחיר כולל גם את המנעול החדש והתקנתו לאחר הפריצה.

מצאו פרוץ דלתות לפריצת דלת רב בריח

דרך פורטל ווילוק תוכלו למצוא פורץ דלתות בכל רחבי הארץ. הוספנו רשימה של האזורים המרכזיים: