מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

תיקון דלתות פנים

פורטל 'ווילוק' מאפשר לכם להזמין שירותי תיקון דלתות פנים בעבור כל סוגי הדלתות הקיימות בבית או במשרד, החל מדלתות רגילות ופשוטות ועד לדלתות מעוצבות. בואו להשוות מחירים ולמצוא שירות במחיר נוח.

תיקון דלתות פנים זה עסק למקצוענים

בכל בית או משרד, ניתן למצוא דלתות פנים בכניסה אל החדר. לעיתים, נדרש לבצע תיקון בדלת מאחר והיא כבר אינה מתפקדת בצורה טובה. תיקון דלתות פנים הוא שם כולל למספר פעולות שונות בהן אנו מחזירים את הדלת למצב עבודה תקין. למרות שחלק מהאנשים שוקלים לבצע את העבודה בכוחות עצמם, חשוב להדגיש כי תיקון של דלת הוא תחום שדורש ידע, ציוד מתאים ובעיקר ניסיון.

 

לעיתים התיקון מתבצע בדלתות יקרות ומעוצבות וכל ניסיון תיקון על ידי גורם שאינו מיומן, עשוי לגרום נזק לדלת ולגרור הוצאות נוספות ובלתי מתוכננות. אם אתם זקוקים לעזרה בתיקון דלת בודדת בבית או בתיקון של מספר דלתות במקביל, אנו נשמח לעזור לכם במציאת מנעולן מומלץ מאזור מגוריכם שיעניק שירות מהיר, מקצועי ובמחיר הוגן.

 

תיקון דלתות פנים

אלו התיקונים הנפוצים בדלתות פנים:

כיוון דלת פנים: לעיתים הדלת יוצאת מאיזון בעקבות טריקה חזקה או חפצים שפגעו בדלת והוציאו אותה מאיזון. במצב כזה נדרש מהמנעולן לכוון את צירי הדלת ולוודא שהפתיחה מתבצעת בצורה חלקה ושהדלת לא נגררת ומתנגשת בריצפה בעת פתיחה וסגירה. התיקון הזה הוא חלק מהגבהת דלת פנים.

 

תיקון ידיות בדלתות פנים: במקרים רבים ידית הדלת נתקעת, נופלת או פשוט לא מגיבה. במצבים אחרים הידית פשוט נשלפת מהמקום שלה ואנו מוצאים את עצמנו מחזיקים אותה ביד, חסרי אונים מהסיטואציה. ברוב המקרים יצטרך המנעולן לפרק את הידית לגמרי בשביל לטפל בבעיה שנוצרה ובמקרים מסוימים יאלץ להחליף את הידית לדלת הפנים הקיימת בחדשה.

 

החלפת מנעול או צילינדר: במידה והכנסתם את המפתח וזיהיתם שהוא אינו פותח את הדלת בצורה חלקה, ייתכן וקיימת בעיה במנעול. לאחר בדיקה, יחליט המנעולן האם ניתן לתקן את המנעול הקיים או שמא נדרש להחליפו במנעול חדש בשביל למנוע מקרים בהם הדלת תינעל ללא היכולת שלנו לפתוח אותה.

כמה עולה לתקן דלת פנימית בבית?

מחיר תיקון דלתות פנים נע בטווח שבין 200 ש"ח ל-500 ש"ח, כאשר מה שמשפיע על העלות הוא סוג התיקון הנדרש (תיקון ידית יהיה זול יותר מהחלפת מנעול וכדומה) אך גם סוג הדלת. במידה ומדובר בדלת פנימית פשוטה מעץ, התיקון יהיה פשוט יותר ולכן המחיר יהיה בטווח הנמוך, בעוד תיקון של דלתות פנים מעוצבות, עשוי לייקר את המחיר.

מחיר ממוצע לתיקון דלת פנימית

מחיר ממוצע לתיקון דלת פנימית: 350 ₪

טווח מחיר גבוה 500 ₪

טווח מחיר נמוך 200 ₪

 

למידע נוסף על תיקון דלת פנימית מסוימת, לחצו על הכפתור המתאים:

תיקוני דלתות פנים של כל החברות המובילות

ניתן להזמין דרכנו תיקוני דלתות של כל היצרניות המובילות בתחום וזה כולל את החברות הבאות:

  • תיקון דלתות פנים של פנדור: בבתים רבים כיום מותקנות דלתות פנדור, חלקן חלקות וחלקן בעלות צוהר מסוגים שונים. אנו יודעים לספק שירות מקיף הכולל כיוון של הדלת, החלפת המנעול (לרבות מנעול מגנטי) ופעולות נוספות. 
     
  • תיקון דלת פנים של רב בריח: שירותים של פריצת דלת מסוג רב בריח כולל פריצת דלת ממ"ד של רב בריח, כיוון הדלת, החלפת ידיות ושירותים נוספים. ניתן לקבל מענה מקיף בעבור רוב הדגמים מתוך הקולקציה.
     
  • תיקון דלת פנים של חברת חמדיה: לחברת חמדיה יש מגוון רחב של דלתות החל מדלתות רגילות ועד דלתות הזזה או דלתות עמידות למים בעלות בידוד אקוסטי. לא משנה איזה דלת מותקנת אצלכם, אצלנו תמצאו מענה לתיקון שלה.

בנוסף, אנו מעניקים שירותי תיקון דלתות גם עבור יצרנים נוספים כמו דלתות אלון, לידור, דרור וחברות נוספות.

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

תיקון דלת פנים גם במשרדים

בחלק גדול מהמשרדים בישראל ישנן דלתות פנימיות בכניסה אל חדרי הישיבות, המשרדים הפנימיים של עובדים מסוימים או מחלקות וגם במקומות נוספים כמו חדרי שירותים, מטבח וכדומה. לא פעם, אנו מקבלים פניות ממשרדים אשר זקוקים לשירות של תיקון דלת פנים כאשר בחלק גדול מהמקרים מדובר בשירות שחייב להתבצע במהירות בשל העובדה שחדר מסוים ננעל והדבר מפריע לשגרת העבודה במקום.

 

דרכנו ניתן לקבל עד שלוש הצעות מחיר שונות בעבור תיקון דלתות פנים במשרדים ולכן כדאי להתקשר כבר עכשיו ולהתחיל לקבל הצעות מחיר שונות ממנעולנים המספקים את השירות באזורכם.