מחפשים מנעולן מומלץ? השאירו פרטים וכבר חוזרים!

תקלות בדלת רב בריח

דלתות רב בריח נחשבות לדלתות איכותיות, חזקות ובעלות רמת מיגון גבוהה. יחד עם זאת עם הזמן עשויות להיווצר תקלות בדלת רב בריח שמצריכות טיפול ותיקון של מנעון מוסמך ומקצועי. איך תזהו מה התקלה וכיצד לפתור אותה? בעמוד זה תקבלו את כל המידע שאתם צריכים כולל פירוט על התקלות השונות והסיבה לכך, מה המחיר לתיקונים ואיך למצוא מנעולן מוסמך באזורכם בקלות ובמהירות!

דלתות רב בריח 

 דלתות רב בריח עשויות לרוב מפלדה או ברזל ומאופיינות במנעולים חזקים והרמטיים ולכן גם פופולריות מאוד בקרב הצרכן הישראלי. כמובן שככל שיהיו יותר מנעולים לצילינדר הדלת, כך רמת המיגון וההרמטיות תהייה גבוהה יותר.

יחד עם זאת ישנן תקלות נפוצות שעשויות להיווצר בדלת רב בריח ובחלקיה השונים שאינן מאפשרות סגירה, פתיחה או נעילה טובה של הדלת, ויש לטפל בהן בהקדם כדי לשמור על מנגנון האבטחה של הבית / המשרד. 

תקלות בדלת רב בריח

תקלות נפוצות בדלת רב בריח והסיבות לכך

דלתות רב בריח, על אף איכותן וחוזקן, יכולות לייצר תקלות שונות לרוב בשל בלאי או הץיישנות אך לא רק. לפניכם התקלות הנפוצות בדלתות רב בריח והסיבות שעשויות להוביל להן:
 

סוג התקלה סיבה

דלת רב בריח לא נפתחת

גוף זר, ריצוף מפריע, דלת לא מכוונת, לשונית דלת תקועה

מנעול רב בריח נתקע

בלאי, גוף זר או לכלוך, לשונית תקועה

דלת רב בריח לא ננעלת

גוף זר, חלק שבור / שחוק, צילינדר תקול
ידית נפולה בדלת רב בריח צילינדר תקול, ידית שבורה

מחירון תיקונים של דלת רב בריח

מחיר תיקון תקלות של דלתות רב בריח משתנה בהתאם לסוג התקלה, מורכבות התיקון ולעויות חלקי החילוף השונים. לפניכם מחירון ממוצע עבור תיקון דלתות רב בריח:

 

מחירון ממוצע לתיקון תקלות בדלת רב בריח

החלפת צילינדר לדלת רב בריח

כולל עבודה ועלות החלקים.


350 - 500 ש"ח
החלפת מנעול לדלת רב בריח

כולל עבודה ועלות החלקים.


300 - 600 ש"ח
כיוון דלת רב בריח

עבור כיוון צירים.


200 - 300 ש"ח
החלפת משקוף לדלת רב בריח

עבור דלת בגודל סטנדרטי.


200 - 350 ש"ח
החלפת מנגנון לדלת רב בריח

כולל עבודה ועלות החלקים.


400 - 700 ש"ח
פריצת דלת רב בריח

פריצת דלת רב בריח סטנדרטית או מעוצבת.


200 - 400 ש"ח

הדפס מחירון

תיקון דלתות רב בריח ע"י מנעולן מוסמך

כפי שציינו קיימות תקלות רבות ומגוונות שיכולות להיווצר בדלתות רב בריח ויש להזממין מנעולן מוסמך בכדי לתקן אותן. אלו השירותים הנפוצים אותם מספקים המנעולנים שלנו לתיקון ופתרון בעיות בדלתות רב בריח:

  • כיוון דלת רב בריח - במקרים בהם הדלת לא נפתחת או נסגרת, ייתכן ומה שמפריע לה הוא חוסר איזון המונע ממנה להיפתח או להיסגר בצורה חלקה. מנעולן מוסמך יידע לבצע כיוון לדלת רב בריח הנחשבת לדלת כבדה בצורה נכונה ומקצועית, ע"י חיזוק הצירים או אפילו פירוק והתקנה מחדש. פעולה תאפשר לה תזוזה חלקה ולהימנע משחיקה של תחתית הדלת ושל המנעול עצמו.
     
  • הרחבת חורים במשקוף - לעיתים גם לאחר כיוון הדלת, בריחי המנעול לא ייכנסו בצורה חלקה וטובה לחורים שבמשקוף. במקרים כאלה יהיה צורך בהרחבת החורים במשקוף, אך יש לבצע זאת בצורה מקצועית מדוייקת ונכונה ע"י מנעולן מקצועי ובעל ניסיון.
     
  • החלפת צילינדר בדלת רב בריח - תקלות בצילינדר רב בריח יווצרו לרוב בעקבות בלאי או שחיקה או במקרה של טריקה ופגיעה חזקה בדלת שיובילו להתעקמות או שבר במנגנון הנעילה. מנעולן מוסמך יידע לזהות את התקלה ולבצע החלפת צילינדר ייעודי במקרה הצורך.
     
  • החלפת מנעול בדלת רב בריח - קיימים סוגים שונים של מנעולי רב בריח, חלקם גם עם מספר בריחים שעם הזמן עשויים להישחק. מספיק שאחד מהם יהיה תקול ויהיה צורך בהחלפת המנעול על מנת שהדלת תיסגר ותיפתח בצורה תקינה. 
     
  • החלפת מפתח - כאשר מפתח נתקע בתוך הצילינדר, כנראה שצורתו נשחקה או שהוא מלוכלך ולכן לא מתאפשרת פעולת הסיבוב. הפתרון לכך יהיה יחסית זול ופשוט - החלפת המפתח לחדש או שימוש במפתח רזרבי.

השוו בין מנעולנים לתיקון דלת רב בריח

תיקון דלת רב בריח מצריך ידע וניסיון של המנעולן שיידע לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר ולמנוע תקלות מתמשכות. דרכנו תוכלו לקבל עד 3 הצעות מחיר של מנעולנים מומלצים באזורכם, לערוך השוואת מחיר ולמצוא את ההצעה הזולה והמשתלמת עבורכם.

השאירו את הפרטים, השוו מחירים ותוכלו לחסוך זמן וכסף יקר!

השאירו פנייה ונחזור אליכם בהקדם!
או בטלפון: 077-4706309

טיפים לשמירה על תקינות דלת רב בריח

הרבה מהתקלות בדלתות רב בריח נוצרות בעקבות שימוש לא נכון בדלת וחוסר אחזקה. ריכזנו לכם רשימה של מספר פעולות איתן למנוע לפחות חלק מהתקלות ובכך לשמור על איכות ויעילות הדלת לאורך זמן (וכמובן לחסוך בעלויות תיקון):

  • ניקוי קבוע - הקפדה על ניקוי המפתח או המנעול והצילינדר בדלת רב בריח אחת לכמה זמן ע"י שואב אבק או מטלית להורדת האבק, עשויה למנוע תקלות של היתקעות המפתח בדלת או הצטברות לכלוך בחלקיו הפנימיים של מנגנון הנעילה שמובילה לתקלות בהמשך.
     
  • שימון - שימון המנעול יכול לתרום לכניסה חלקה של הבריחים למסילותיהם ופתרון מהיר ונקודתי וכנ"ל גם לגבי שימון המפתח. יחד עם זאת לא תמיד זה הפתרון ולעיתים אף יכול לגרום להצטברות לכלוך ויצירת תקלות בהמשך - לכן מומלץ להתייעץ עם מנעולן מוסמך ולפעול בהתאם. 
     
  • טיפול מיידי כשיש סימנים - טיפול מיידי בסמוך לזיהוי תקלה או סימנים מקדימים כמו חריקה של הדלת או ידית נפולה, תמנע החמרה בתקלה ולרוב תאפשר תיקון פשוט וזול יותר. אם הבחנתם במשהו חריג בתקינות הדלת אל תניחו שהבעיה תיפטר מעצמה או תשתהו עם הטיפול בה, כיוון שזה יכול לגרום לנזק חמור יותר.
     
  • שכפול מפתחות - דאגו שתמיד יהיה לכם מפתח נוסף למקרה של מפתח תקול וצורך בשימוש באחר ובכדי להימנע ממצב של היתקעות מחוץ לבית או לחדר

שאלות ותשובות בנושא תקלות בדלת רב בריח

לפניכם שאלות שנשאלו ע"י גולשים בהתעניינו בנושא תקלות בדל רב בריח:

מה הסיבה לדלת רב בריח שלא נפתחת?

כפי שמפורט בעמוד, יכולות להיות מספר סיבות לדלת רב בריח שלא נפתחת כמו: דלת לא מכוונת, לשונית תקועה, ריצוף שמפריע וכו'. טכנאי מוסמך יידע לזהות את הגורם ולתקן בהתאם. 


כמה עולה החלפת צילינדר בדלת רב בריח?

מחיר החלפת צילינדר לדלת רב בריח יהייה בין 300 - 500 ש"ח בממוצע. ניתן לראות מחירון מפורט עבור התיקונים השונים לתקלות בדלת רב בריח.